nedelja, 6. januar 2013

voščilo in craft-it-forward

No, pa smo že konkretno zakorakali v 2013. V tem letu želim vsem, ki prihajate na blog, veliko veselja, ustvarjalnosti, zdravja, sreče in dobrih idej ter dovolj časa, poguma in drugih sredstev za njihovo uresničitev.

Že pred silvestrovim sem se udeležila igrice Craft - it - forward in od Alexandre prejela te lušne kvačkane snežinke:


Seveda sem jih takoj uporabila kot okras za jelko :)

Zdaj pa navodila za vse ustvarjalne blogerje / blogerke, ki bi se radi udeležili izziva Craft - it - forward:
Spodaj pustite komentar in mi na mail 1xaja.ajax1@gmail.com sporočite svoj domači naslov. Po pošti boste od mene prejeli paket, ki bo vseboval moj izdelek. Vaša naloga je, da sliko objavite na svojem blogu in s svojim izdelkom nagradite prvih pet komentatorjev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar