petek, 11. januar 2013

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Čez en teden blog praznuje svoj drugi rojstni dan. Ob tej priložnosti podarjam tri svoje izdelke:


SONČNA OKNA



ZLATE VEJICE



KOŠČEK VESOLJA


Če želite dobiti katero od darilc, mi v komentarju sporočite, katera od ogrlic vam je najbolj všeč.
Žrebanje bo na rojstni dan - 18. januarja.

6 komentarjev:

  1. O super. Sodelujem :)
    Najbolj všeč mi je druga ogrlica - zlate vejice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, že dve leti praznuje! Čestitam!
    Všeč so mi vse ogrlice, najbolj pa košček vesolja.

    Jasna

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za dve leti!!! Tvoji izdelki so mi zelo všeč in z veseljem spremljam tvoj blog. Verižice so prekrasne zato bi se težko odločila katero bi imela najraje, povem pa da bi katerokoli nosila z velikim veseljem. Želim ti še veliko lepega ustvarjanja.

    L.p. Karmen

    OdgovoriIzbriši
  4. Zlate vejice!! Ja. Ali pa sončna okna. Ta mi je tudi zelo všeč. Vse najboljše za 2 leti!

    OdgovoriIzbriši
  5. xajA, tudi tebi čestitke in želim ti še veliko ustvarjanja in seveda bloganja. Ogrlice so mi pa vse všeč. :)
    Saša iz Lunaspi

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja mami ima tudi 18ega rojstni dan :)
    Od ogrlic se mi pa najbolj dopade košček vesolja.

    lp

    OdgovoriIzbriši