sreda, 19. januar 2011

mavrični izziv


Prvotni načrt ni uspel tako, kot sem si zamislila, na srečo pa mi je ostal košček preliva, iz katerega je nastal mavrični vrtinec. Dodatna uporabljena barva je bela - svetleč prah. 
Izziv razpisuje Klavdija.

7 komentarjev:

  1. Oj! Fejstvelik sem vesela, da si končno med nami...dobrodošla med blogarcami! Hvala ti za zadnjič!...sem ti v svojem kometraju pustila link...si lahko prebereš, kako prijetno si me presenetila ;-)
    Obesek je ČUDOVIT! BRAVO tudi za ostale izdelke...ne nehat, imaš smisel ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. muchas gracias por tu comentario. Me he hecho seguidora de tu blo. Besos

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen obesek. Resnično je kot vrtinec, ki te posrka s svojo čarobnostjo in barvitostjo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hola!!! gracias por pasarte por mi blog.
    Me he hecho seguidora del tuyo :)
    Preciosa pieza!!!!
    Besos :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. tale tvoja je res neki posebnega .. spirala namreč :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan privjesak!! Lijepi pozdrav!! :)

    OdgovoriIzbriši